משובים מתלמידים

 

תלמידים כותבים עלי

משובים1

בסוף כל שנה עורכים משובים. לראות איך ואיפה להוסיף ולשפר, להשתפר.

בודקים את הפרמטרים הבאים:

רמת הסברים תאורטיים –  תשומת לב ומענה על שאלות – שימוש בשיטות המחשה -הומור ויצירת עניין

הדגמות מעשיות – יחס לתלמידים – הערכה כללית והערות.

נאמר לי ש"זה לא שיווקי" להכניס משובים "קשים" – אני חושבת אחרת. יש פה את כולם!!

 

תמלול ( צילומי המשובים עצמם, מופיעים בהמשך העמוד ):

"תחפשו עוד כאלה. חשוב שכל המורים יהיו יסודיים" – "מצויין! בן אדם מדהים" – "מעולה" – "נפלאה, מקסימה" –

"מורה מצויינת ואחלה בן אדם" – "אין רגע דל!" – "מדריכה מעולה רק כדאי שתסביר קצת יותר לאט" – "כן ירבו" –

"כיף לא נורמאלי – אחלה מורה ובן-אדם" – "מכניסה חיות לשיעורים, מעניינת ומעבירה את החומר בדרך הטובה ביותר" –

"לפעמים נטייה למשוך עוד את השיעור – כדאי שתשגיח על הפסקה" –  "יוצאת מן הכלל" –

"אני מאוד מרוצה מיחסה של אפרת. הביאה איתה E חדשה לכיתה. מאוד חבל שקיבלנו אותה בסוף.. ולקצת זמן" –

"פשוט מושלמת" – "היא גדולה! היא גדולה! היא גדולה!" – "חוויה" – "מורה ומדריכה מצויינת. יחס יוצא דופן בחמימות" –

"פשוט כיף ללמוד ממנה" – "מקצוענית. מדריכה מעולה" – "בעלת יכולת הוראה יוצאת דופן" –

"ההומור וההמחשה והידע הרב – מוסיפים הרבה לשיעורים" –

"מורה מצויינת רק שאחרי זמן ארוך כל כך קשה לפרט יותר ביחוד שהיא עבדה על דברים שכמעט לא חזרנו עליהם" –

"קצת קשה ללמוד איתה בתור מורה ראשונה. לדעתי היא יעילה בהרבה כשלא מגישה את תחילת השנה אלא בהמשך" –

"הדבר היחיד – חבל שלא היו יותר שיעורים וזמן לקבל וללמוד ממנה. מאוד נהנתי" – "אחלה מן אחלה"-

"גם כמורה וגם כבן אדם ואישיות – יוצאת מן הכלל – אישיותה משפיעה על כל מה שמסביב, והחומר הנלמד – פשוט ומובן – אם היה יותר ממצויין הייתי נותנת לה" –

"מתקדמת מהר מדי בחומר הלימוד" – "התחילה קצת מבולבל והשתפרה לקראת הסוף" –

"מצויינת. לפעמים קצת מלחיצה את הסטודנטים בשאלות כגון : מה, את זה לא למדתם?" –

"נהנתי מאוד ללמוד עם אפרת. יצרה אווירה נעימה, מעניינת והצליחה להעביר את החומר הנלמד בצורה מצויינת" –

"נהנתי מאוד מהגישה שלה. דמות טובה לחיקוי" – "מורה טובה אך יש מקום לשיפור ביחסי אנוש" –

"כל מילה זהב – שווה להקשיב לה – אפשר ללמוד ממנה הרבה" – "אישה שיש הרבה מה ללמוד ממנה" –

"מדריכה מצויינת עם הרבה ידע וCharm, קצת אגרסיבית לפעמים בהשתקת תלמידים" –

"אישה מקסימה ומורה נהדרת, מאוד מעניינת. עד עכשיו אני זוכרת את התאורים שלה" –

"הורגשה קצת חזרה מוגזמת על החומר – היה טעם לדעתי להוסיף עוד פילוסופיה סינית עפנ חזרה שוב ושוב על העקרונות הראשוניים לדוגמא יין יאנג וצ'י" –

"מדריכה מצויינת ומשקיעה את כל שיכולה על מנת לעזור ולתרום למידע" – "מדהימה" –

"היתה נהדרת וחבל שלא חזרה אחרי הלידה!" – "נהדרת – מרתקת ומאוד עזרה לי לענות על שאלות שעלו לגבי שיאצו בכלל" –

"הדגמות מעט מהירות ולא תמיד תואמות את קצב הכיתה" – "מורה מצויינת עם כישרון אמיתי!" –

"מרתקת מעניינת ומסבירה מצויין עניינית" – "משכמה ומעלה – מומחית בנושא הן העיוני והן המעשי" –

"אפרת מורה מצויינת רק הפריע לי להתרכז כשהיא באה עם בנה התינוק" – "רמת הסברים גבוהה.קשב לשאלות ומענה מעמיק" –

"חסרה תאוריה וחסר עוד זמן בכלל לחטיבת הילדים לאו דווקא באשמת אפרת" – "קצת מפוזרת לפעמים לא עובדת שיטתית" –

"מאוד נהנתי מהחיבור שאפרת עשתה ביחס לכל החומר מתחילת השנה, באופן אישי היא אדם, מורה בחסד עליון" –

"לעתים לא היתה סבלנית לענות על שאלות, ובתרגולים מעשיים בכיתה – חלק מהפעמים טיפלה במורה ואסיסטנטית ולא הסתובבה ביניינו לבדוק ולהעיר" –

"זרמה יופי עם הכיתה" – "אין עליה בכל תמורות" – "מעולה! מרתקת! חבל שלא היתה יותר זמן" –

"בהדגמות הטיפול הנחתה מהר מדי, גם אחרי שהוער על כך. ומכיוון שלא היתה אפשרות להסתכל עליה – לא הצלחתי תמיד לעשות כל מה שהודגם. זה הפריע מאוד גם בתור מטופל" –

"מאוד כיפית זורמת וסוחפת" – "יודעת להמחיש ההסברים" – "רוב השיעורים היו תאורטיים. הדגמות מעשיות מעטות. קשה להעריך" –

"אפרת היתה המפגש הראשון שלנו עם רפואה סינית, סחפה אותנו בהתלהבותה וביכולת שלה לפשט דברים, וכמובן עם תשומת הלב שנתנה לכל אחד ואחד" –

"נעים ביותר ללמוד אצלה. גם מורה טובה וגם אישיות מקסימה" –

"מעבירה את החומר עם הרבה תשומת לב ורצון שגם התלמידים יהנו כמוה מכל שיעור" –

"ספורי מקרה הוסברו בצורה נהדרת ומאורגנת" –

"לפעמים אחוזת תזזית, היפרית, מדברת מהר מה שמקשה על קליטת החומר למרות שמבחינת הסברים טובה מאוד. בכל זאת היה לי קשה לתקשר איתה" –

"בהדרכה מעשית רצוי להסביר בדיוק ולאט יותר כאשר אי אפשר לראות את ההדגמה" – "טיפ טיפה יותר לאט" – "אפרת מצויינת" –

"חושבת סינית ובאמת מאנשי העידן החדש" – "חיה את השיאצו" – "מורה נהדרת" –

מדברת מהר מהר מהר מדי! קשה לעקוב אחרי השיעור, הדגמות ( בעיקר עשינו טיפולים מודרכים) – מהר מדי ולא ברור למי שלא ממש מסתכל עליה + מהר מדי" –

"נפלאה" – "מקצוענית" – "מושלם" – "אופו עבודתה של אפרת מעורר עניין, יצירת הקשר טובה מאוד. השעורים במחיצתה מעניינים ונעימים" –

"מתנה" – "מעולה, חדת מחשבה, הכל ברמה" – "העבודה המעשית לא היתה מספיקה בתקופה שלמדנו עם אפרת" –

"תענוג ללמוד איתה" – "The best" – " פתיחה נהדרת לשנת הלימודים. אחרי שיעור שלה הרגשה נפלאה לכל היום!" –

"כל Do in – במהלך השיעורים היו מצויינים" – "יוצאת מהכלל במקוריות, ידע, חוש הומור ומעשי!" – "ראויה לשבח" –

"חבל שלא יצא לנו ללמוד עוד קצת" – "מאוד מעניין וכיוון עבודה שמאוד מדבר אלי. הדרישה היחסית גבוהה שלה מאיתנו עוזרת לי להשאר בפוקוס" –

"לפי דעתי המורה הכי טובה שהיתה מאוד ברורה מפוקסת גילתה ידע מעמיק ונרחב" – "מורה מעולה מעבירה את החומר בצורה ברורה ומובנת" –

"אין מילים לשבח את יחסה של אפרת למקצוע, לאנשים – מעולה!!!"

יש גם משובים מארגונים וסדנאות

לדף הבית

מוזמנים לתאם טיפול שיאצו / דיקור סיני:

טיפול שיאצו, דיקור סיני

ליצירת קשר:

אפרת בנור, מטפלת ברפואה סינית – בדיקור סיני, דיקור קהילתי, שיאצו. צלצלו:054-4525259

 

 

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *